Plaatsgebrek

HOE HUREN?

1. Maak een afspraak.

Wij maken graag ter plaatse met u een afspraak. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 9u en 21u op het nummer +32 495 58 33 25 of +32 475 32 27 61. Wij zijn ook steeds bereikbaar via mail op info@plaatsgebrek.be.

2. Kies uw opslagbox.

Samen met Plaatsgebrek kan u de beschikbare opslagboxen bekijken. Tevens overlopen wij met u het huis- en brandveiligheid reglement. 

3. Het huurcontract

  • U sluit een huurcontract af.
  • U huurt minimaal 1 maand en u kunt op elk moment opzeggen, mits verwittiging minimum 15 dagen voor het einde van de huurperiode (per telefoon of email geschied).

Wat dient u mee te brengen:

  • Een geldig identiteitskaart
  • Een adreslegitimatie (bv. Een rekeningafschrift of nota van het energiebedrijf).

De eerste betaling bestaat uit:

  • Een éénmalige kost administratie + gebruik van slot met 2 sleutels van €12,-
  • De waarborg voor uw persoonlijke badge van €25
  • De huurwaarborg ter waarde van 2 maanden huur
  • De huurkosten voor uw eerste huurperiode

NB. Plaatsgebrek accepteert cash en Payconiq betalingen .

4. De opslagruimte

Bij de huurovereenkomst krijgt u een persoonlijke badge waarmee u 7 dagen per week van 07:00-21:00 toegang kan hebben tot uw opslagbox in het PLAATSGEBREK  complex.

5. Onze zorg

Vanaf dit moment beschikt u over extra opslagruimte welke netjes en schoon is, eenvoudig toch?  En het is net zo eenvoudig om weer op te zeggen.

Scroll naar boven