HOE HUREN?
1. Maak een afspraak.
Wij maken graag ter plaatse met u een afspraak. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 9u en 21u op het nummer +32 495 58 33 25 of +32 475 32 27 61. Wij zijn ook steeds bereikbaar via mail op info@plaatsgebrek.be.
2. Kies uw opslagbox.
Samen met Plaatsgebrek kan u de beschikbare opslagboxen bekijken. Tevens overlopen wij met u het huis- en brandveiligheid reglement.
3. Het huurcontract
-
- U sluit een huurcontract af.
- U huurt minimaal 1 maand en u kunt op elk moment opzeggen, mits verwittiging minimum 15 dagen voor het einde van de huurperiode (per telefoon of email geschied).
Wat dient u mee te brengen:
-
- Een geldig identiteitskaart
- Een adreslegitimatie (bv. Een rekeningafschrift of nota van het energiebedrijf).
De eerste betaling bestaat uit:
-
- Een éénmalige kost administratie + gebruik van slot met 2 sleutels van €12,-
- De waarborg voor uw persoonlijke badge van €25
- De huurwaarborg ter waarde van 2 maanden huur
- De huurkosten voor uw eerste huurperiode
NB. Plaatsgebrek accepteert cash en Payconiq betalingen .
4. De opslagruimte
Bij de huurovereenkomst krijgt u een persoonlijke badge waarmee u 7 dagen per week van 07:00-21:00 toegang kan hebben tot uw opslagbox in het PLAATSGEBREK complex.
5. Onze zorg
Vanaf dit moment beschikt u over extra opslagruimte welke netjes en schoon is, eenvoudig toch? En het is net zo eenvoudig om weer op te zeggen.