logo

1. Om u beter te dienen werkt PLAATSGEBREK op afspraak.

Telefonisch bereikbaar tussen 11 en 19 uur. Op het telefoonnummer +32 (0 )475 487 088 of mail ons via het contactformulier

U kunt Uw afspraak maken om de boxen bezichtigen van : maandag tot vrijdag tussen 13 en 20 uur of zaterdag tussen 10 tot 13 uur.

Indien het u niet past in de voorgestelde uren laat het ons weten . wanneer het voor u kan .

2. Keuze van uw opslagbox

Samen met een PLAATSGEBREK kunt u de door u beoogde opslagbox bezichtigen. Blijkt deze te groot, dan kunnen we kijken die we voor u beschikbaar hebben.

Tevens overleggen we met u de huis- en brandveiligheidreglement.

3. Huurcontract wordt samengesteld

U sluit een huurcontract af, de verzekering gebruikt uw brandpolisverzekering.

U huurt minimaal 1 maand en u kunt op elk moment opzeggen, mits het 15 dagen voor het einde van de huurperiode per telefoon of email geschied. Makkelijker kan niet.

Wat je mee moet brengen:

  • Een geldig identiteitskaart
  • Een adreslegitimatie (bv. Een rekeningafschrift of nota van het energiebedrijf).

De eerste betaling bestaande uit:

  • Kosten eerste huurperiode
  • De borg van één maand
  • De borg voor de badge: €25 (deze wordt u terug betaald bij het in leveren)
  • éénmalige kost administratie + gebruik van slot met 2 sleutels €12,-

NB. Plaatsgebrek accepteert enkel betalingen cash.

4. Je opslagruimte is gereed

Bij de huurovereenkomst krijgt u een persoonlijke badge waarmee je 7 dagen per week van 07:00-21:00 toegang kan hebben tot jouw opslagbox in de PLAATSGEBREK doe het Self-Storage vestiging.

5. Vanaf dan is het onze zorg

Vanaf dit moment beschikt u over extra opslagruimte welke netjes en schoon is, eenvoudig toch?

En het is net zo eenvoudig om weer op te zeggen.

Op een goede samenwerking,
namens Vanderhaegen Philippe